perjantai 16. maaliskuuta 2012

Perrrjantaii!

No huh, mä en oo yhtään perjantaissa kun huomenna on vielä koulua! Voi kun niin paljon huvittaisikin mennä..

Tämän päivän ruoat:


Babyporkkanoita ja broilerisuikaleita chilillä, aurinkokuivatuilla tomaateilla ja erilaisilla pähkinöillä ja munakas aurinkokuivatuilla tomaateilla.


Mä oon lähiaikoina alkanut juomaan paljon teetä! Ennen kun join vain kahvia.. Teen sekaan laitan tietysti maitoa!

Tässä muuten pari ei-enää-niin uutta juttua, joita en ole tainnut vielä esitelläkkään:


 Söpön värinen kynsilakka ja


Valkoinen helmiäis-luomiväri.


Tänään olis vielä tarkoitus pakata viikonloppua varten, sillä huomenna mä suuntaan koulun jälkeen Kotkaan! Taitaa mennä vähän juhlimisen puolelle, sillä menen erään kuntosalin 2-vuotis -synttäreille! Hauska ilta siis tiedossa ;)


Voisin mennä joskus salille ihan treenaamaankin! Eipä ole kroppa enää samassa kuosissa kun viimevuonna. Ikävä tota vatsaa :D




-Anni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten hitossa sulla on lauantaina koulua? Ei kai sitä ole joka lauantai? Mun luvalla voit olla pois ja lähteä Kotkaan heti:D

T: Kalle

Anni kirjoitti...

Kalle: Sanoppas muuta! Kyllä mä mielelläni lähtisinkin vaikka heti:D meillä kun on koulun hoitola auki myös lauantaisin.. ei sentään joka lauantai tarvi olla siellä :D