maanantai 21. marraskuuta 2011

Värietappi

Mun hiukset on saaneet vähän uutta väriä! Mä en tiedä kauan meinaan näissä olla, kun tavoitteena olisi lämpimän suklaanruskeat hiukset, mutta katsotaan nyt. Koko värjäysprojekti lähti itseasiassa ihan hetken mielijohteesta. Mä oon jo jonku aikaa halunnut jotain muutosta mun hiuksiin, koska musta look on jo niin nähty mulla. Suunnattiin siis viikonloppuna kauppaan, tarkoituksena ostaa joku ruskea sävy. Hiusvärihyllyn edessä hetken mietiskeltyäni katseeni osui tähän:


Kyseinen väri (sävy 3.66 tummanruskea syvä punainen) on oikeasti tummanpunainen, netistä löytämäni kuva vähän vääristää. Lisäksi ostin värinpoiston, jonka annoin olla tosi vähän aikaa, mutta kuitenkin sen verran, että hiukset vaalenivat tarpeeksi.


Koko pää mulla ei kylläkään ole ton värinen, vaikka sävy sulautuu hiuksiin hyvin. Hiuksissa ei siis ole selkeitä raitoja, vaan sävy vaihtelee tuosta väristä melkein mustaan. Todellisen värin huomaa vain luonnonvalossa, hämärässä hiukset näyttää lähinnä mustilta, osittain viininpunaisilta (ja keinotekoisessa valossa vähän liiakin punaisilta). Mutta yllätyin positiivisesti! Pelkäsin, että lopputuloksesta tulee jotain aivan kammottavaa, mutta kivathan niistä tuli. Täytyy myöhemmin laittaa parempi kuva hiuksista, mutta äsken napsaisin pikaisesti suuntaa antavan kuvan (pahoittelen epäselvää kuvanlaatua!):




Vaikka siltä vähän näyttää, niin hiuksissani ei tosiaan ole selkeitä, punaisia raitoja, vaan sävy on ikäänkuin "sulautunut" hiuksiin. Yritän ottaa paremman kuvan mahdollisimman pian :D Löysin kyllä aika paljon omia hiuksiani muistuttavat hiukset, nimittäin nämä (tosin omani ovat hieman tummemmat, vielä):




Saas nyt nähdä, kauan kyseinen väri pysyy päässä, sillä haaveilen joistakin tällaisista hiuksista:



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa hyvältä! parempaa kuvaa vain kehiin sitten uudesta tukasta ;) ja hei olisi kiva, jos tekisit postausta hiustuotteista mitä käytät :)

Anni kirjoitti...

Anonyymi: Kuvaa on tulossa pian!:) ja joo voisin tehdäkkin postauksen käyttämistäni hiustuotteistani ihan lähiaikoina :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi Cheryl Cole <3

Anni kirjoitti...

Anonyymi: Joo se on ihana :)