torstai 8. maaliskuuta 2012

Uudet pidennykset

Mulla on ollut suunnitelmissa jo pitkään uusien hiustenpidennysten hankkiminen! Mähän en ole käyttänyt aikoihin pidennyksiä..omilla hiuksilla on menty. Kuitenkin sitä kaipaa aina lisätuuheutta (ja hieman myös lisäpituutta), joten päätin tilata uudet clipit! Vanhat ovat jo hieman kuivahtaneet, eikä sävykään vastaa sitä mitä haluan nyt. Hiukset tilasin ensimmäistä kertaa täältä. Saas nyt nähdä minkälaiset ovat ja onko laatu edes hyvä, mutta hinta houkutteli tässä tapauksessa :D Noh, yleensähän laatuun kannattaa panostaa, mutta tää on nyt kokeilu ja jos ei hiukset miellytä niin ainahan voi hankkia uudet :)

 Mä mietin näiden kahden värisävyn välillä pitkän tovin:


Ja päädyin sitten pitkän pohdinnan jälkeen tohon suklaanruskeaan. Kesäksihän mulle on tulossa ruskeammat hiukset, mutta värisävy on vielä vähän hakusessa. Joku lämmin ruskea se tulee kuitenkin olemaan :)

Mullahan on ennen ollut ihan mustat hiukset! Mä jotenkin kyllästyin mustaan väriin ja halusin jotain muuta..


Toi viimeinen (irvistys)kuva on tämänhetkinen tilanne, eli hieman on jo ruskeaa sävyä. Voi olla että just kun oon saanut sen värisävyn päähäni niin haluan taas mustat hiukset :D Niin siinä on ennenkin käynyt..



 Mutta jos katsoo esim. tätä kuvaa viimekesältä, niin onhan noi pitkät mustat hiukset aika jees..
Tällä hetkellä haluan aika pitkälti hiukset, jollaiset on Eva Longorialla tässä kuvassa:


Onneksi projekti on jo käynnissä! Toivottavasti tilaamani hiukset täyttävät odotukseni..

Mitäs mieltä TE olette, eli kumpi hiustenväri sopii mielestänne mulle paremmin, musta vai ruskea?

7 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Kannatan kesää kohti ehdottomasti vaaleampaa väriä :)

Anni kirjoitti...

Tiia: Aina kun kesä on edessä, niin mulle tulee kyllä "himo" vähän vaaleempiin hiuksiin. Mustat hiukset vie helposti värin kasvoilta :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä äänestän ruskeaa.

T: Kalle

noora eronen kirjoitti...

Mustat hiukset on tosi upeat ja niita monesti vaaleaverikkona ihastelen, mutta luulen et arkeen ja meikittomiin (tai luonnollisemman meikin) paiviin tuo ruskee on monipuolisempi. Kannattaa siis koklata :)!

Anni kirjoitti...

Kalle ja Noora: Kyllä mä joo aion värjätä ruskeiksi! Mustaan tuli kyllästyttyä ihan totaalisesti ja tosiaan ruskea on varmasti monipuolisempi kuin tasainen musta :)

Sarah Anniina kirjoitti...

Kesällä on aina kiva pitää hieman vaaleampaa väriä, mutta tummakin on hieno ruskettuneen ihon kaverina :)

http://anniinanhiusblogi.blogspot.com/

Anni kirjoitti...

Anniina: Totta! Tummat näyttävät kyllä upeilta ruskettuneen ihon kanssa :)