torstai 5. huhtikuuta 2012

"Loma" edessä

Huomenta! Heräsin juuri. Keitin aamukahvit ja istahdin tähän koneen äärelle.


Aivan ihana aamuaurinko. Kun aamu alkaa näin aurinkoisissa merkeissä, on fiilis koko loppupäivän yhtä aurinkoinen :)

Noniin, pahoittelen etten ole varmaan viikkoon postaillut mitään. Mulla on ollut senverran kiire, etten ole vain ehtinyt istahtaa koneen äärelle. Jos nettiä on jostain syystä joutunut käyttämään, olen käyttänyt kännykän nettiä. Kännykällä ei ole oikein huvittanut postausta väsäillä :D Viime viikonloppuna oisin jopa ehtinytkin postaamaan, mutta tällä viikolla mä oon tosiaan kiitänyt paikasta paikkaan sellaisella aikataululla, että postaukset sai jäädä.. Tänään satuin heräämään aikaisin ja mulla ei ole mitään menoa ennen klo. 12, eli hyvä tilaisuus päivittää blogia!


Mitään kuvia en ole tältä viikolta pahemmin ottanut, mutta tässä viime viikonlopulta muutama:




Saatiin tossa yks päivä Biolinen koulutuksesta vähän näytteitä:


Mä oon muuten käynyt myös parissa asuntonäytössä lähipäivinä! Mä oon alkanut vihaamaan tätä nykyistä asuntoa niin paljon, että pakko päästä pois täältä :D Löysinkin pari asuntoa ihan tästä lähistöltä. Molemmissa 40e kalliimpi vuokra, parkettilattiat ja mm. astianpesukone on näissä molemmissa asunnoissa. Lisäksi asuntojen neliömäärät on isompia kuin tässä. Toivon todella että tärppää! Tänäänkin olisi yksi näyttö.. 

Tänään alkaa pienimuotoinen loma! Ihanaa..pääsee hetkeksi nollaamaan :) Ja mä yritän postailla vähän useammin..

-Anni

2 kommenttia:

noora eronen kirjoitti...

Heipa hei Anni :) Pakko sanoa et kiitos etta et laita mitaan "herutuskuvia" niinkun useimmat bloggerin bloggaajat! Oot kaunis ja elegantti kuvissas :). Onnea asuntojen kanssa!

Anni kirjoitti...

Noora: heh, en näe syytä miksi laittaisin mitään "herutuskuvia" tänne blogiin :D Ja kiitos, toivottavasti tärppää asunnon kanssa! :)