keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Muutamat uudet kengät esittelyssä!

Noniin, valitettavasti en ehtinytkään eilen postailemaan. Nytkin mä vasta saavuin kotiin..olin eräässä tapaamisessa, joka koskee tulevaa työjuttua. Tuskin maltan odottaa! :) Mun oli tarkoitus kuvata mun uusia kenkiä, mutta kamerasta loppuikin akku juuri kun olin yhdet kengät ehtinyt kuvaamaan. Noh, käyhän se web-kamerallakin :D Kaikki nämä kengät on itseasiassa missikiertueelta. Tässä ne tulee:


MBT:t eli keinukengät! Noissa on siis hieman kupera pohja ja kenkien on tarkoitus vahvistaa myös jalkojen ja pakaroiden lihaksia. En ole vielä pahemmin testaillut (muuta kun kiertueen aikana), mutta keväällä alan lenkkeilemään noi jalassa!


Biancon ihanat talvikengät! Me saatiin valita Biancosta kengät ja itse kiikutin nämä ihanuudet kassalle :)


Nämä tais olla Sunny'sin! Kyseiset korkkarit oli mulla aina meidän iltashowssa jalassa. Kivat baarikengät siis :)


Ja viimeisenä meidän viralliset "kisakorkkarit", nämä on Biancosta! Näitä tuli aika paljon käytettyäkin eri tilanteissa. Toisessa on sisäpuolella vertakin, eli jo paljon kokeneet kengät, haha :D

Seuraavaksi voisin tehdä jonkun kosmetiikka-aiheisen postauksen!

Ei kommentteja: