torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukuun ensimmäinen

Mä en vieläkään ymmärrä sitä tosiasiaa, että on jo joulukuu! Kuten jo eilisessä postauksessa kirjoitin, aika on mennyt ainakin mun osalta todella nopeasti. Kohtahan pitäis ostaa kaikki joululahjatkin ja kehitellä joulufiilis, mutta miten, kun luntakaan ei ole maassa! Ilmat on kovin syksyisiä.. Tää pimeys on vaikuttanut muhun niin, että oon ihan väsynyt koko päivän eikä oikein mitään jaksa tehdä. Mutta kyllä se siitä, kohta oon taas voimissani! Huomenna alkaa kuitenkin viikonloppu, pidennetty sellainen! Meillä on siis koulua seuraavaksi vasta ensi keskiviikkona. Mä oonkin kehitellyt kaikkea kivaa puuhaa viikonlopuksi: kuntosalia, leffoja, kavereiden kanssa hengailua, jne.. Ehkä joutuu juhlimaankin lähteä! :) 

Tänään koulussa tehtiin geelaukset varpaankynsiin! Itse valitsin kynsiin persikan värisen glitterin, joka sitten kynnellä näyttää enemmänkin oranssin kultaiselta kuin persikalta. Noh, kai nekin menee hetken ainakin. Mä oon kyllä niin ihastunut tohon kynsien geelaukseen, että aion hommata myös itselleni kyseiset tarvikkeet! Onneksi ne saakin hyvien alennuksien kera.

Koulun jälkeen hengailtiin kaupungilla ja käväisin kahvillakin. Nyt saavuin kaupan kautta kotiin ja kohta onkin tarkoitus alkaa siivoilemaan. Pitäisi myös tiskata toi tiskivuori tosta ja pakata viikonlopun tavarat valmiiksi. Huomenna vielä kasvohoitoon ja sitten kutsuu Kotka!


<3:llä Anni

Ei kommentteja: