tiistai 11. lokakuuta 2011

Haaste

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

- kiittää tunnustuksen antajaa

  kiitos Sussu ! :)

- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
Mä en nyt jaksa haastaa ketään:D Haasteen saa tehdä jos siltä tuntuu

- ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta

-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:


1. Olen harrastanut balettia.



2. Olen aika kärsimätön ihminen. Inhoan esim. turhaa odottamista (Kaikki mulle heti nyt!).
3. Opiskelen kosmetologiksi, mutta mun unelma-ammatti on silti lentoemäntä. 


4. Mä rakastan kuntosalilla käymistä ja ylipäätänsä sitä, että pitää kropastaan huolta. Nyt mulla onkin ollut huono omatunto, koska en ole käynyt salilla pitkään aikaan (täytyykin hankkia jäsenyys joltain kuntosalilta)!
5. Mulla on paha tapa myöhästellä, ja se ärsyttää muakin aivan suunnattomasti! Kerran myöhästyin työhaastattelusta melkein tunnilla (arvatkaa vain sainko paikan...)!  Mutta siis minne tahansa lähdenkin niin aina mulle tulee kiire.
6. Rakastan kesää! Olen siis kesäihminen henkeen ja vereen. Nytkin mulla on ihan kauhea matkakuume.


 7. En osaa tehdä nopeita päätöksiä. Esim. jos olen kaupassa ostamassa karkkia, en osaa päättää mitä ostan ja loppujen lopuksi en osta sitten mitään..
8. Rakastan kaikkia romanttisia juttuja, esim. takkatuli, kynttilänvalo, vaahtokylpy, auringonlasku, ravintolaillallinen, jne. Sellaiset asiat saavat hetkeksi irtautumaan arjesta.


 
Nää nyt tuli ekana mieleen:D

Ei kommentteja: