torstai 27. lokakuuta 2011

Rusketus purkista

Ennen mä kävin tosin paljon solariumissa, mutta nykyään olen yrittänyt vähentää huomattavasti siellä käymistä. Onneksi on muitakin keinoja pitää rusketusta yllä, nimittäin itseruskettajat! 


Mä olen kokeillut paljon eri tuotemerkkien ruskettajia, ja esittelenkin nyt muutaman, jotka mulla on tällä hetkellä käytössä:


Piz Buin tuote, joka sisältää aiempaa vähemmän itseruskettavaa ainesosaa, eli ei tahroja, laikkuja, eikä itseruskettajalle ominaista tuoksua. Tää on mun mielestä ihan ok tuote. Kuivuu nopeasti ja värikin ihan kiva. "Tuoksu" on mun mielestä aika etova, eli tykkään enemmän normaalin itseruskettajan hajusta.


Masteyn tuote, jota en ole vielä ehtinyt testailemaan. Sain tän kerran tuotepalkinnoksi.. Mutta kun testailen ja jos pidän tuotteesta, niin tottakai palaan vielä myöhemmin mainostamaan kyseistä tuotetta :)


L`orealin suihkutettava tuote. Väristä tulee ihan kiva, ja jos on muistanut kuoria ja kosteuttaa ihoa, niin ei tule rumia läikkiäkään.


Body Drenchin suihkutettava tuote. Tää on suihkutettavista itseruskettajista mun ehdoton lemppari. Väristä tulee tosi luonnollinen (ei liian porkkanamainen), kestää pitkään eikä kuoriudu rumasti pois. Lisäksi kuivuu nopeasti!


Garnierin tuote. Kuivuu nopeasti ja tulee ihan tasainen lopputulos. Lopputulos on kuitenkin aika oranssi.. Tää kuoriutuu mulla rumasti pois, vaikka kuinka yrittää kuoria ja rasvailla ihoa ennen levitystä. Kyllä tää nyt hätätapauksessa menee.


Doven voidemainen tuote. Tätä mä oon käyttänyt ehkä kaikista eniten. Väristä tulee ihan ok, eikä kuoriudu rumasti pois. Kuivuu kyllä vähän liiankin hitaasti. Mutta halvimmasta hintaluokasta paras!


Neutrogenan kasvoille tarkoitettu tuote. Kuivuu nopeasti, tuoksu on vähän "lääkemäinen". Ei anna mitään kovin näkyvää tulosta, kevyt päivetys, joka lähtee kuitenkin seuraavassa pesussa pois.

Eli siinä ne, jotka multa tällä hetkellä löytyy!  Eihän mikään itseruskettaja tietenkään korvaa aitoa, auringosta saatua rusketusta, mutta niitä on kiva käyttää varsinkin näin syksyisin/talvisin, kun sitä oikeaa aurinkoa ei pääse ottamaan muuta kun ulkomaanmatkalla.

Tsekkaa myös edellinen postaus kasvohoidosta :)
-Anni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka,
Mistä oot mahtanu ostaa
tota body drenchin itseruskettavaa ?

Anni kirjoitti...

Hei! Ostin sitä joiltakin kosmetologimessuilta joskus. Lisäksi serkkuni kosmetologiliike myy sitä, tosin liike sijaitsee Kotkassa :)