torstai 8. syyskuuta 2011

Hiuksille:

Haluiaisin esitellä pari, ainakin itselleni uutta hiustenhoitotuotetta. Mulla itselläni on tosi kuivat hiukset, kiitos lukuisten värjäysten. Mun hiustenvärjäysväli on vähän liiankin tiheä.. Jos siis vähääkään näkyy hiusten omaa väriä (tai vaikka ei näkyisikään, mutta hiukset vaikuttavat muuten kulahtaneilta), niin astelen heti kaupan hiusvärihyllylle. Se on tapa, mistä mun pitäis päästä eroon, koska hyväähän se ei tee hiuksille, jotka on jo muutenkin kuivahtaneet. Tällä hetkellä mulla on siis aika tumma pohjaväri hiuksissa ja semmoisia lämpöisen ruskeita raitoja siellä täällä, mutta olenhan mä kokeillut blondiakin hiustenväriä ja värinpoistohan on todella rankka käsittely hiuksille.

Sitten niihin tuotteisiin. Mun kuivia hiuksia on auttanut Affinagen Kitoko oil eli hiusöljy.


Öljy on siis takoitettu kaikille hiustyypeille. Pullo on tippapullo, josta tulee vähän kerrassaan, eli se on hyvin riittoisaa. Öljy sisältää mm. A&E-vitamiineja ja tuoksu on aivan mahtava! Öljyä laitetaan pyyhekuiviin tai kuiviin hiuksiin ja kammalla se levitetään kaikkialle hiuksiin. Voit laittaa sitä myös pelkästään latvoihin tai ravitsemaan ja kosteuttamaan kuivaa päänahkaa.

Hyvät puolet:
+tuoksu siis aivan mahtava
+tekee hiuksista kiiltävät ja sileämmät
+kosteuttaa
+vähentää pörröisyyttä
+voi levittää myös kuivaan hiuspohjaan

Huonot puolet:
-tekee hiuksista hieman raskaan oloiset
-hiuspohjaan levitettynä hiukset näyttävät likaisilta

Kyseinen öljy on kuitenkin mahtava tuote! Mä laitan yleensä sitä iltaisin hiuksiin ja annan olla yön yli ja aamulla pesen pois.

Sitten seuraavaan tuotteeseen, eli saman merkin indigo Tame It! Se on hiusvoide, joka lupaa silottaa hiuksia ja vähentää pörröisyyttä.
Tuote levitetään kuiviin hiuksiin pienissä erissä sormin tai kampaamalla. 

Plussat:
+silottaa
+vähentää lenteleviä irtohiuksia
+antaa kiiltoa

Miinukset:
-tämäkin tekee hiuksista hieman raskaan näköiset (laitettava siis todella vähän)
-tuoksuu mun mielestä hotellin saippualle :D

Eli tässä pari mun hiustenhoitotuotetta arvosteluineen. Myöhemmin voisin esitellä teille Indigo-sarjan tyvikohottajan ja aivan mahtavan suolasuihkeen!

Onkos teillä muilla kokemuksia kyseisistä tuotteista?



-Anni

6 kommenttia:

ellla. kirjoitti...

voi tosi kivoja tommoset tuotearvostelut! Itekkii haaveilen (tällä hetkellä) kosmetologin ammatista, ja lueskelen tätä paremmalla ajalla pidemmälle! ja oot muuten tosi kaunis ( : jään lukemaan!

Anni kirjoitti...

ellla.: Kiva kuulla, tommosia tuotearvosteluja on tulossa enemmän, nyt kun alan pikkuhiljaa päästä vauhtiin tässä bloggailussa :) Ja kosmetologin ammatti on kyllä omasta mielestäni todella kiinnostava ja monipuolinen ala, hae ihmeessä opiskelemaan jos kiinnostaa kyseinen ala :) ja kiiiitos paljon kehuistasi :)

sussu kirjoitti...

Mulla ei oo kokemusta noista, mutta kuulostaa hyvältä! Kuinkas paljon kyseiset tuotteet maksaa? :>

Anni kirjoitti...

Mä olen saanut noi tuotepalkintoina yhdestä kisasta, mutta öljyllä on hintaa n. 20 euroa ja hiusvoide alle 15 euroa. Netistä saa varmasti ainakin tilattua, mutta eiköhän hyvinvarustetuista kampaamoistakin kyseisiä tuotteita löydy :)

Tuuli kirjoitti...

Oot todella kaunis mimmi! :)

Anni kirjoitti...

Tuuli:oii kiitos paljon! :)