tiistai 20. syyskuuta 2011

Iltaa

Koko päivän oon ollu menossa ja vasta ihan äskettäin pääsin kotiin. 

Tänään koulussa meillä oli hoitolassamme käytettävän tuoteryhmän tuotekoulutus ja kyllä tuli testailtuakin vaikka mitä erilaisia voiteita ja emulsioita :) Meidän hoitolassamme on siis kaksi eri tuotesarjaa käytössä. Mä itse ainakin ihastuin juuri tähän kyseiseen! Voi olla, että tulee tilattua itselleenkin muutamia kyseisen merkin tuotteita (me saadaan vielä tukkuhinnasta -15%). Onhan ne vähän kalliimpia kuin perus markettituotteet, mutta laatu ratkaisee. Tuotesarja on vielä siinä määrin mahtava, että tältä merkiltä tuotteita löytyy ihan mihin tahansa ihoon tai iho-ongelmaan!

Koulun jälkeen mä pyörähdin taas kaupungilla. Käytiin syömässä jossain texmex-paikassa, jossa itse tilasin chicken burriton. Petyin vähän ruokaan, koska itse kanaa oli täytteenä valehtelematta ehkä viisi palaa ja muuten pelkkää tomaattisosetäytettä! Parempi nimi kyseiselle ruoalle olisi ollut varmaankin tomato burrito. Noh, mä löysin kuitenkin Stockalta pari kivaa juttua jotka esittelen teille toivottavasti jo huomenna.

Kaupunkireissun jälkeen yksi kaverini tuli vielä tähän mun luokse käymään ja äsken kiiruhdin vielä ruokakauppaan ostamaan iltapalaa ja tällaista lähti mukaan:

Suklaan makuinen riisijuoma! Mun teki ihan sairaasti mieli kaakaota, mut päädyin kokeilemaan jotain ihan uutta mulle ja kyllä toi mun mielestä ajaa ihan saman asian :)


Noi Skyr-rahkat on tavallisten maitorahkojen ohessa mun ehdottomia lemppareita! Paljon protskua ja vähän hiilareita. Suosittelen!


Huomenna koulun jälkeen olisi sitten suuntana Kouvola. Mä meen sovittelemaan vaatteita perjantain muotinäytökseen ja sitten olisi treenitkin näytöstä varten. Eli nyt mä meen laittamaan tavaroita valmiiksi huomista varten ja sitten siirryn tv:n ääreen katsomaan illan Big Brotherin.


Hyvää illanjatkoa!


-Anni

4 kommenttia:

sussu kirjoitti...

Kiireiseltä kuulostaa :D
Kiva jos löyty joku hyvä tuotesarja :3 Toivottavasti se joskus esiintyy täällä blogin puolella, jos siis hommaat ;>

Anonyymi kirjoitti...

Ootko aatellu tekeväs videopostauksia? Olis kiva :)

Anni kirjoitti...

sussu: jep :D eiköhän se esiitty jossain vaiheessa täälläkin! Me saadaan tässä parin päivän sisällä kyseiseltä tuotesarjalta yksi tuote kiitokseksi koulutukseen osallistumisesta, eli ainakin sen tulen tässä lähiaikoina esittelemään myös teille :)

Anni kirjoitti...

Anonyymi: Kyllä mä voisinkin jossain vaiheessa tehdä videopostauksiakin! :)