keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Kotona ollaan!

Huh! Just saavuttu lähes koko päivän reissulta. Lähdin koulusta suoraan junalla Kouvolaan, jossa siis oli ensin vaatteiden sovitukset perjantain muotinäytöksiä varten. Ihania vaatteita olikin! Itselläni on näytöksissä päällä lähinnä Guessin ja Gantin vaatteita :) Sovitusten jälkeen oli vielä treenit. Onneksi sainkin autokyydin takaisin tänne Helsinkiin, koska eräs näytöksessä esiintyvä mies oli sattumalta itsekin tulossa tänne. Eipä tarvinnut pelailla juna-aikataulujen kanssa! 

Kerkesin kuitenkin koulun jälkeen pyörähtää nopeasti Stockmannilla, jossa sitten törmäsin aivan ihanaan juttuun! Nimittäin tähän:
Kyseessä siis Ralph Laurenin ihana, valkoinen toppaliivi. Sopivia kokoja ei ollut enää jäljellä, mutta mulle tilattiin S-koko, jonka pitäisi tulla ihan parin päivän sisällä. Kun se tulee, mä meen sovittamaan ja jos ei ole liian iso, niin kyseinen liivi on mun! Tuossa kuvassa se ei ole ehkä niin houkuttelevan näköinen, millainen se todellisuudessa siis on. Ja vielä lämminkin! Liivi näyttää mun mielestä todella ihanalta esimerkiksi näin yhdistettynä:


Nyt mä syön vielä jotain iltapalaa ja sitten nukkumaan!

-Anni

Ei kommentteja: